- 2021-06-02 00:18:00
- ព័ត៌មាន
ដល់ពេលត្រូវស្រាយចម្ងល់ថាពេល Post រូបឲ្យ Brand ប្រចាំម្ដងៗ តារា K-Pop បានតម្លៃខ្លួនប៉ុន្មាន?
- 2021-06-02 00:18:00
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ដល់ពេលត្រូវស្រាយចម្ងល់ថាពេល Post រូបឲ្យ Brand ប្រចាំម្ដងៗ តារា K-Pop បានតម្លៃខ្លួនប៉ុន្មាន?
ចន្លោះមិនឃើញ
Kati Chitakorn ដែលជានិពន្ធនាយកប្រចាំទស្សនាវដ្ដី Vogue បានបង្ហោះលើ Instagram Story របស់ខ្លួនកាលពីពេលថ្មីៗកន្លងទៅ ដោយបង្ហើបពិតារា K-Pop ណាដែលស្ថិតនៅលំដាប់កំពូលជាតារាតំណាងប្រចាំ Brand ល្បីទាន់សម័យ ហើយតម្លៃខ្លួនរបស់ពួកគេខ្ពស់កម្រិតណា?
ដំបូងគេគឺសមាជិក BLACKPINK ទាំងអស់ ដែលស្ថិតនៅលំដាប់កំពូលទាំង ៥ដោយមាន Lisa ជាប់លេខរៀងកំពូលទី ១។
១. Lisa (BLACKPINK)
Lisa ដែលបច្ចុប្បន្នជាទូតសុឆន្ទៈលំដាប់សកលរបស់ Celine កាលពីខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០នោះ ទទួលបាន Impression លើ Instagram ដល់ទៅ ២,៧ពាន់លាន ពី Post ចំនួន ៥០លើ Istagram ជាមួយនឹង Celine តាំងពីខែមករាឆ្នាំ ២០២០ ដល់ខែមិថុនាឆ្នាំ២០២១។
មានសេចក្ដីរាយការណ៍ថា នាងអាចប្រមូលបាន ៨០,៩លានដុល្លារ សម្រាប់ថ្លៃផ្សាយលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ។ Post របស់នាងនីមួយៗ ទទួលបានចំនួន Impression ដល់ទៅ ៥០លាន ហើយគិតជាតម្លៃខ្លួនគឺ ១,៥លានដុល្លារ។
២. Jisoo (BLACKPINK)
អ្នកទី ២គឺ Jisoo ដែលជាទូតសុឆន្ទៈលំដាប់សកលប្រចាំ Dior កាលពីខែមីនា ឆ្នាំ២០២១នេះ។ ចំនួន Post ជាមួយ Dior ដែលនាង Share លើ Instagramគិតពីខែមករា ឆ្នាំ២០២០ ដល់ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២១ មានចំនួន ២,១៥ពាន់លាន Impression និងរកបាន ៦៤,៨លានដុល្លារពីការផ្សាយ។ ចំណែកក្នុង ១ Post ជាការប៉ាន់ស្មាននាងទទួលបានចំនួន Impression ដល់ទៅ ៣០លាន ហើយគិតជាទឹកប្រាក់គឺ ៩១០,០០០ដុល្លារជាមធ្យម។
៣-៥. Rosé (BLACKPINK)
Rosé ជាអ្នកនៅលេខ ៣ និងលេខ ៥ ដោយសារនាងជាទូតរបស់ Brand ល្បី ២ គឺលេខ ៣ក្នុងនាមជាទូតរបស់ Yves Saint Laurent ដោយប្រមូលបាន ១,៨៥ពាន់លាន Impression គិតជាទឹកប្រាក់ខ្ទង់ ៥៦លានដុល្លារសរុប។ ស្របពេលក្នុង ១ Post មានចំនួន Impression ៣២លាន និង ៩៨០,០០០ដុល្លារ។
ចំណាត់ថ្នាក់លេខ ៥វិញ ពេលនាងធ្វើការជាមួយនឹង Tiffany & Co. ដែលទើបទទួលតំណែងជាទូតប្រចាំពិភពលោកកាលពីខែមេសា ឆ្នាំ២០២១នេះ។ Post ចំនួន ១៦របស់នាង នាងអាចប្រមូលបាន ៥៧៨លាន Impression ស្មើនឹង ១៧,៤លានដុល្លារសម្រាប់ថ្លៃបង្ហោះលើបណ្ដាញសង្គម មានន័យថាក្នុង ១ Post នាងអាចរកបាន ១,១លានដុល្លារគិតជាមធ្យម។
៤. Jennie (BLACKPINK)
Jennie វិញជាប់លេខ ៤ នៅចន្លោះ Rosé ហើយនាងគឺជាទូតរបស់ Chanel តាំងពីឆ្នាំ ២០១៨ និងបង្ហោះរូបជាមួយ Chanel បាន ២៧ Post គិតជាខែមករា ឆ្នាំ២០២០ ដល់ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២១។ ចំនួន Impression លើ Post ទាំងនេះគឺ ៩៤៤លាន និងគិតជាទឹកប្រាក់សរុប ២៨,៤លានដុល្លារ។ ដូចនេះក្នុង Post នីមួយៗរបស់នាង គឺ រកបាន ៣៥លាន Impression ស្មើនឹង ១,០៥លានដុល្លារជាមធ្យម។
អ្នកស្ថិតនៅលេខរៀងបន្ទាប់មាន
៦. Kai (EXO) ដែលតម្លៃខ្លួនរកបានសរុប ១០,៥លានដុល្លារ ពី Brand Gucci
៧. G-Dragon (BIGBANG) តម្លៃខ្លួនសរុបរកបាន ៤,៩២លានដុល្លារ ពី Chanel
៨. Chanyeol (EXO) តម្លៃខ្លួនសរុបរកបាន ២,៧១លានដុល្លារ ពី Prada
៩. aespaតម្លៃខ្លួនសរុបរកបាន ២,៥២លានដុល្លារពី Givenchy
១០. Irene (Red Velvet) តម្លៃខ្លួនសរុបរកបាន ១,៩៨លានដុល្លារ ពី Prada