- 2019-01-11 09:22:00
- ភាពយន្ត
ចាប សោមច័ន្ទរិទ្ធ បង្ហាញគន្លឹះផលិតស្ប៉តធុញទ្រាន់ ឱ្យក្លាយជាវីដេអូគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍
- 2019-01-11 09:22:00
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ចាប សោមច័ន្ទរិទ្ធ បង្ហាញគន្លឹះផលិតស្ប៉តធុញទ្រាន់ ឱ្យក្លាយជាវីដេអូគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍
ចន្លោះមិនឃើញ
វីដេអូពាណិជ្ជកម្មដែលមានការពេញនិយម ថែមទាំងមានការបញ្ចូលពីយីហោពាណិជ្ជកម្ម អាជីវកម្ម មាន២ ប្រភេទ មួយនិយាយត្រង់ពីផលិត និងសេវាកម្មនោះតែម្តង។
វីដេអូពាណិជ្ជកម្មមួយទៀតដែលរៀងពិបាក និងស៊ីលុយបន្តិចនោះ គឺការផលិតស្ប៉តដែលបង្កប់អត្ថន័យសាច់រឿងទាក់ចិត្ត នឹងលាយជាមួយនឹងផលិតផល ដោយមិនបង្ហាញផលិតផលត្រង់ តែទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ច្រើន។ នេះបើតាមការពន្យល់ ពី យុវផលិតករផលិតស្ប៉តពាណិជ្ជកម្ម និងភាពយន្ត ចាប សោមច័ន្ទរិទ្ធ។
លោក ចាប សោមច័ន្ទរិទ្ធ បន្តថារូបលោកបានផលិតវីដេអូស្ប៉តមួយចំនួនក្នុងរយៈពេលប្រលូកក្នុងវិស័យនេះជាង ៥ ឆ្នាំក្រោយបញ្ជប់បរិញ្ញាប័ត្រជំនាញពត៌មានវិទ្យា លោកសង្កេតឃើញពីផលវិជ្ជមាន និងភាពជោគជ័យនៃការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដែលមានឥទ្ធិពលទាក់ចិត្តក្រុមគោលដៅបាន គឺការផលិតវីដេអូមានអត្ថន័យទាក់ទងនឹងជីវិត ហើយផ្សារភ្ជាប់នឹងផលិតផល ឬសេវាកម្មនោះ ជាជាងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលជះត្រង់ពីផលិតផល ឬសេវាកម្មនោះតែម្តង។
ក៏ប៉ុន្តែការផលិតស្ប៉តដែលមានការទស្សនាជក់ចិត្តគឺមិនមែនជារឿងងាយនោះឡើយ វាត្រូវការការរៀបចំសាច់រឿង ការសំយោគអត្ថន័យសាច់រឿង និងបញ្ហារបស់ជីវិតមនុស្សក្នុងសង្គមមកភ្ជាប់ ឬសេចក្តីសុខ វិធីសាស្រ្តនានា មកបង្ហាញក្នុងសាច់រឿងខ្លីមួយ ដោយប្រើប្រាស់ពេលវេលា និងធនធានច្រើនគួរសម ដែលនេះវាជារឿងដ៏សែនពិបាករបស់ក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនដែលចង់ចំណាយតិច តែចង់បានផលចំណេញច្រើន។