- 2021-07-09 05:50:00
- ព័ត៌មាន
ប្រពៃណីទូទៅទាំង ១០ របស់ K-Pop អាចធ្វើឲ្យអ្នកដែលមិនមែនជា Fan K-Pop ដឹងទាំងហួសចិត្ត
- 2021-07-09 05:50:00
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ប្រពៃណីទូទៅទាំង ១០ របស់ K-Pop អាចធ្វើឲ្យអ្នកដែលមិនមែនជា Fan K-Pop ដឹងទាំងហួសចិត្ត
ចន្លោះមិនឃើញ
K-Pop រីកដុះដាលដូចពេលនេះប្រាកដជាកើតចេញពីសន្ធឹកនៃការគាំទ្ររបស់ Fan ជាច្រើនជុំវិញពិភពលោក ហើយវិស័យនេះក៏មានប្រពៃណីទំនៀមទម្លាប់ប្រចាំខ្លួនដែរ។ មានរឿងជាច្រើនដែលអ្នកគាំទ្របានជ្រាបច្បាស់ ពីដំណើរជីវិតជាទូទៅរបស់តារាៗក្នុងវិស័យនេះ ដោយឡែកខាងក្រោមនេះគឹជាចំណុចមួយចំនួនដែលអាចជាប្រពៃណីសាមញ្ញៗ ប៉ុន្តែជារឿងថ្មីសន្លាងសម្រាប់ អ្នកដែលមិនមែនជា K-Pop Fan ហើយពួកគេអាចនឹងហួសចិត្តផង៖
១. Photocard និងចំនួនទឹកលុយដែលអ្នកគាំទ្រហ៊ានចំណាយដើម្បី Idol របស់ពួកគេ
តាមពិត បើសម្រាប់ប្រទេសផ្សេងទៀត ពេលចេញអាល់ប៊ុមម្ដងៗ ពួកគេមិនប្រាកដផ្ដល់ជូនអ្នកគាំទ្រនូវ Photocard ភ្ជាប់ជាមួយអាល់ប៊ុមឡើយ។ ដូចនេះអ្នគគាំទ្រត្រូវរកមើលហាងអនឡាញ ដើម្បីចំណាយលុយប៉ុន្មានក៏គ្មានបញ្ហា ឲ្យតែបាន រូបដែលពួកគេចង់បានមិនថាជារូបអ្វីឡើយ។
២. Fan Chants
ជាទូទៅពេលប្រគំតន្ត្រី ឬមានកម្មវិធីអ្វីមួយ អ្នកគាំទ្របានស្រែក ឬច្រៀងស្រុសគ្នានូវប៉ារ៉ូលចម្រៀង ហើយភាគច្រើនពួកគេក៏ស្រែកបន្ទរគ្នា នូវឈ្មោះសមាជិកក្រុម Idol រហូតក្លាយជារឿងពិសេសមួយទៀត ដែលកម្រឃើញ Fan ធ្វើដាក់តារាក្រៅពី K-Pop។
៣. រយៈពេលវិលមកវិញលឿនៗ
សម្រាប់តារាខាងប៉ែកអឺរ៉ុប ជាឧទាហរណ៍ដូច Harry Styles ជាដើម តែងចំណាយពេល ២ឆ្នាំទម្រាំចេញអាល់ប៊ុមថ្មីមួយ។ Lady Gaga វិញ ទុកគម្លាតពេល ៤ឆ្នាំក៏មានក្នុងការចេញមុខម្ដងៗ។ ប៉ុន្តែសម្រាប់ K-Pop វិញ តារាភាគច្រើនចេញបទ ក្នុង ១ឆ្នាំៗជាទូទៅ ពួកគេចេញ ២ដង ហើយក្រុមខ្លះអាចលើសនេះទៀត។
៤. កម្មវិធីអបអរខួបកំណើត ឬកម្មវិធីផ្សេងទៀតសម្រាប់ Idol
សម្រាប់អ្នកគាំទ្រតារាប៉ែកលោកខាងលិច ឧស្សាហ៍រួមគ្នាបរិច្ចាគជាអំណោយផ្សេងៗសម្រាប់ថ្ងៃខួបកំណើតរបស់តារា។ ដូចនៅក្នុងវិស័យ K-Pop ក៏ដូចគ្នា ប៉ុន្តែអ្វីដែលលើសនេះគឺ អ្នកគាំទ្រ K-Pop បានចំណាយលុយជួលហាងកាហ្វេមួយ ដើម្បីតុបតែងលម្អសម្រាប់តារារបស់ពួកគេ។ ពេលខ្លះអ្នកគាំទ្រទាំងនោះ ថែមទាំងចំណាយលុយលើកជាផ្ទាំងបដាលើអគារធំៗ ឬនៅទីសាធារណៈដើម្បីអបអរឱកាសពិសេសទៀត។
៥. Aegyo (ការធ្វើចរិតគួរឲ្យស្រឡាញ់)
Aegyo គឺជាអ្វីដែលអ្នកគាំទ្រចង់ឃើញបំផុតពីតារារបស់ពួកគេ។ ក្នុងពិភព K-Pop ចំណុចមួយនេះក៏ចាត់ទុកថាជារឿងសំខាន់ដែរ។
៦. ពេលហ្វឹកហាត់ចូលក្រុមហ៊ុន ឬក្រុមនីមួយៗ
ទោះបីពេលខ្លះតារាៗត្រូវបានបង្វឹកឲ្យមានសមត្ថភាពខ្លាំង ប៉ុន្តែសម្រាប់តារាប៉ែកលោកខាងលិច ភាគច្រើនប្រឹងដោយខ្លួនឯង មានន័យថាពួកគេត្រូវដើររកផលិតកម្ម និងសុំគេឲ្យទទួកលយកពួកគេចូល។ ប៉ុន្តែសម្រាប់វិស័យ K-Pop ត្រូវប្រឡងសិន ពេលបានចូលក្រុមហ៊ុនណាមួយហើយ ពួកគេត្រូវចំណាយរាប់ឆ្នាំ ដើម្បីហ្វឹកហាត់បន្តទៀតមុនមានវាសនាចេញមុខជាតារាពេញលេញ។
៧. ទិញអាល់ប៊ុមដូចៗគ្នាច្រើនបន្ទះ ដើម្បីអាចមានឱកាសឈ្នះឈ្មោះបានចូលរួមកម្មវិធី Fan Sign Events
មនុស្សមួយចំនួនធំ ទិញអាល់ប៊ុមតែ ១បន្ទះទេ នេះជារឿងធម្មតាទៅហើយ! ប៉ុន្តែរឿងមិនធម្មតាគឺចំពោះ អ្នកគាំទ្រ K-Pop មួយចំនួនដែលត្រូវទិញអាល់ប៊ុមដូចៗគ្នា ព្រោះថាអាល់ប៊ុមនីមួយៗដែលចេញមកនោះមាន Version ផ្សេងគ្នា នេះជារឿងមួយ។ ហេតុផលមួយទៀត ក៏ព្រោះពួកគេសន្សំឱកាសបានថាអាចនឹងបានជួបនឹង Idol ផ្ទាល់។
៨. កម្មវិធីតន្ត្រី
គ្រប់ប្រទេស ប្រទេសណាក៏មានកម្មវិធីប្រគល់ពានរង្វាន់ដែរ ហើយជាទូទៅគេធ្វើជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ប៉ុន្តែសម្រាប់ K-Pop កម្មវិធីប្រគល់ពានរង្វាន់គឺមានរៀងរាល់សប្ដាហ៍ ហើយចំណែកកម្មវិធីតន្ត្រីទៀតសោត ក៏មានច្រើនកម្មវិធីដែរនៅកូរ៉េ។
៩. បន្ទប់ស្នាក់របស់ Idol
មុនពេល Debut និងក្រោយពេល Debut តារាៗត្រូវស្នាក់នៅផ្ទះតែមួយ និងបន្ទប់តែមួយ។ នេះជារឿងសាមញ្ញទៅហើយដែល អ្នកគាំទ្រ K-Pop បានដឹង! តារាថ្មីៗ ត្រូវចែកកន្លែង ចែកបន្ទប់គ្នាគេង ដោយបន្ទប់ខ្លះ ២នាក់ បន្ទប់ខ្លះ ៣នាក់ទៅតាមចំនួនសមាជិក។ ពួកគេត្រូវរស់នៅបែបនេះ រហូតទាល់ពួកគេមានឈ្មោះល្បីល្បាញជាងនេះ ឬរហូតដល់ពេលពួកគេមានសមត្ថភាពរកបានកន្លែងនៅសមរម្យខ្លួនឯង។
១០. សន្ធឹកពេល Stream ម្ដងៗ
អ្នកគាំទ្រ K-Pop ភាគច្រើនបានចំណាយពេល Stream វីដេអូថ្មីៗរបស់តារាពួកគេ ដើម្បីទាញបានចំនួន Views ច្រើន ហើយអាចប្រកួតប្រជែង ឬផ្ដួលវីដេអូរបស់តារាផ្សេងទៀត៕